Plata si Livrare
Modalitati de plata
In momentul in care veti dori achizitionarea unuia dintre produsele oferite pe AursiargintAEC veti fi dirijat catre o pagina speciala in care veti putea initia comanda, alegand in prealabil una dintre modalitatile de plata: ramburs (posibil doar la livrari nationale), prin transfer bancar (produsele fiind livrate catre dumneavoastra incepand cu momentul confirmarii platii), plata online cu cardul (folosind interfata MobilPay), plata in rate prin tbi bank* (Credit 100% online oferit de catre tbi bank) si plata in rate prin leanpay** (credit 100% online oferit de leanpay).
*Pentru plata in rate prin tbi bank exemplul de calcul prezent pe site este cu titlul informativ, solicitarile de credit sunt analizate exclusiv de catre tbi bank conform politicii interne si reglementarilor legale in vigoare, iar ofertele de credit generate sunt personalizate conform profilului clientului.
**Pentru plata in rate prin leanpay exemplul de calcul prezent pe site este cu titlul informativ, solicitarile de credit sunt analizate exclusiv de catre leanpay conform politicii interne si reglementarilor legale in vigioare.
Ofertele de finanatare prezente pe site www.aursiargintaec.ro (site detinut si administrat de Agrement Expres Comert - B SRL) au ca rol exclusiv de a oferi alte metode de plata clientilor nostri. Agrement Expres Comert - B SRL nu este institutie financiar-bancara sau institutie financiar non-bancara si nu intermediaza direct oferte de creditare. Conditiile contractuale de creditare sunt exclusiv intre dumnevoastra, clientul AEC, si institutia de creditare aleasa. Plata ratelor, conditiile contractuale de creditare sau orice informatie legata de contractul de credit sunt cunoscute doar de societatea de la care se solicita finantarea si nu are legatura cu Agrement Expres Comert - B SRL (Bijuteria AEC)
Politica de vanzare
Stocul este updatat in timpi cat se poate de reali, produsele putand fi livrate in limita stocului disponibil. Facem apel la intelegerea dvs. avand in vedere numarul de comenzi ce pot aparea in acelasi timp, din partea mai multor persoane distincte, pe fiecare client facandu-ne placere sa il servim, in functie de ordinea procesarii comenzilor.
Continutul - Echipa noastra face eforturi permanente pentru a oferi informatii cat mai corecte si actualizate. Nu se garanteaza insa ca aceste informatii sunt intotdeauna corecte, complete si actualizate. Specificatiile tehnice, preturile, imaginile produselor comercializate pot fi modificate fara nicio notificare prealabila. Deasemenea, nu garantam ca accesul si utilizarea acestui site este fara intreruperi sau erori si ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.
Documente contractuale
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia (aceasta putand ajunge in Inbox sau in folderele Junk sau Spam). Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Anterior preluarii comenzii, AursiargintAEC va va informa in privinta produselor solicitate si a sumei totale de plata, punandu-va la dispozitie toate informatiile necesare pentru efectuarea platii.
Datele transmise vor include referinte exacte cu privire la conturile bancare in care pot fi transferate sumele, facandu-se de asemenea precizari in ceea ce priveste timpul de livrare, eventualele cheltuieli de transport, alte taxe implicate, precum si eventuale reduceri de pret.
Pretul afisat pe site corespunde obiectului postat. Daca produsul exista in mai multe exemplare ca si model, pretul poate varia in functie de greutatea fiecarui produs.
In eventualitatea existentei unor reduceri promotionale/oferte, toti vizitatorii, fie acestia clienti sau nu, vor putea beneficia de o informare in timp util cu privire la conditiile de participare sau perioadele de valabilitate.
Desfasurarea prelucrarii/finalizarii comenzilor plasate
In urma plasarii unei comenzi clientul primeste pe mail o confirmare a plasarii comenzii cu absolut toate informatiile legate de produsele comandate, pretul acestora, costul final (incluzand taxele de transport), respectiv link-ul la care poate gasi detaliile despre produsul comandat. De retinut ca acest link, ulterior, nu va mai conduce catre pagina aferenta produsului daca acesta a fost retras de la vanzare.
De asemenea, nu garantam ca stocul pentru produsele aflate pe site, care pot fi plasate in cosul de cumparaturi si comandate, este actualizat integral. De aceea, confirmarea pe care clientii o primesc pe mail reflecta strict reusita de a plasa comanda si nu garanteaza pentru existenta respectivelor produse identice pe stoc. Echipa AursiargintAEC face eforturi permanente pentru a tine in timpi reali aceste stocuri actualizate, insa exista situatii exceptionale in care vanzarea online si cea din magazinele fizice sa se suprapuna, respectiv actualizarea sa fie mai inceata din cauza numarului mare de solicitari.
In cazul in care se opteaza a nu fi apelat in urma plasarii comenzii, echipa AursiargintAEC nu va contacta clientul decat la momentul crearii AWB-ului, printr-un SMS ce confirma predarea coletului catre curier. In cadrul SMS-ului sunt mentionate: numele clientului, valoarea ramburs a coletului si adresa de livrare. In cazul in care clientul doreste modificarea acestora, poate apela numarul de telefon prezent ca expeditor al SMS-ului, astfel incat sa corecteze informatiile, insa expeditorul nu poate garanta faptul ca reuseste sa faca aceasta modificare in timp util pana la predarea coletului catre curier. In cazul in care informatiile sunt eronate si coletul pleaca catre client, acesta va suporta orice cost suplimentar impus de firma de curierat, in cazul in care sunt solicitate ca urmare a datelor eronate initial introduse. De asemenea, echipa AursiargintAEC nu este responsabila pentru alegerea in necunostinta de cauza a produselor sau pentru optarea de a nu fi contactat de catre echipa de call-center in vederea lamuririi tuturor detaliilor, daca acestea sunt incerte la plasarea comenzii.
Nicio comanda plasata cu bifarea optiunii de confirmare telefonica nu este expediata catre client fara discutarea in prealabil legat de toate caracteristicile obiectelor comandate, astfel incat clientul sa fie in deplina cunostinta de cauza legat de continutul comenzii sale.
a. Daca ceea ce se afla in cos nu este in concordanta cu ceea ce clientul a dorit sa comande (ca eroare posibila d.p.d.v. tehnic sau lipsa abilitatilor clientului in ceea ce priveste actionarea corecta a butoanelor/optiunor prezente pe site) acesta ne poate contacta fie printr-un reply la mailul de confirmare, fie printr-un mail distinct, la office@AursiargintAEC.ro, fie telefonic in timpul programului (021.555.78.98), spunandu-ne ce anume nu concorda si care sunt doleantele sale finale. Consultantii www.AursiargintAEC.ro vor modifica continutul comenzii online din sectiunea de administrare, instiintand clientul telefonic de aceasta schimbare si de modificarile pe care aceasta le comporta. Clientul va primi, totodata, automat, in scris, la adresa de email confirmata, noua comanda actualizata in urma apelului telefonic.
b. Daca ceea ce se afla in cos nu concorda cu necesitatile clientului, concluzie la care se ajunge de catre ambele parti in urma discutiei telefonice (oferim spre exemplu: o marime gresit aleasa pentru un inel, intrucat clientul nu a stiut/citit cum anume se masoara corect marimea degetului) atunci consultantii www.AursiargintAEC.ro vor modifica continutul comenzii online din sectiunea de administrare, instiintand clientul telefonic de aceasta schimbare si de modificarile pe care aceasta le comporta. Clientul va primi, totodata, automat, in scris, la adresa de email confirmata, noua comanda actualizata in urma apelului telefonic.
c. Daca clientul decide odata cu plasarea comenzii sa achite online, acesta va putea face plata cu cardul in conformitate cu ceea ce a adaugat in cosul de cumparaturi. Daca plata a fost efectuata, iar clientul se afla in situatia descrisa mai sus la Pct. 7, alin. a) sau b) atunci cand consultantii nostri il vor contacta pentru finalizarea comenzii, date fiind neregulile precizate de client, plata va fi refuzata din panoul administrativ MobilPay, banii se vor intoarce in contul clientului (durata va fi cea prestata de bancile colaboratoare si intermediarii acestora, neavand directa legatura cu personalul AursiargintAEC), iar clientul va putea plasa, in urma consultarii cu personalul AursiargintAEC o noua comanda online, de aceasta data corecta, astfel incat suma aferenta platii online sa reflecte strict achizitia dorita.
d. Toate preturile afisate pe site sunt in moneda nationala a Romaniei (RON). Dat fiind faptul ca societatea S.C. Agrement Expres Comert – B SRL nu poate factura produsele/serviciile sale in alta moneda decat cea nationala (RON), facturile se vor emite in aceasta moneda. Pentru clientii din strainatate, insa, care detin conturi in EURO sau carduri de credit aferente unor conturi in EURO am conceput o maniera de incasare si a valutei, in panoul de plata MobilPay. Astfel, la pasul final in care se introduc datele de pe cardul de credit, utilizatorii vor avea posibilitatea de a alege moneda EURO. Cursul de schimb valutar va fi actualizat automat, zilnic, in concordanta cu cel prezentat de BNR+1% (vezi www.bnr.ro). Suma prezentata in RON va fi transformata la cursul EURO aferent, iar de pe card va fi retrasa exclusiv suma de EURO prezentata.
Produsele achiziționate prin intermediul magazinului online www.AursiargintAEC.ro sunt însoțite de certificate de calitate, ce atestă autenticitatea obiectelor achizitionate de la noi. Magazinul online www.AursiargintAEC.ro ofera garantie 30 de zile, cu exceptia deficientelor imputabile consumatorului; prin garantia oferita nu sunt afectate drepturile consumatorului care sunt in conformitate cu actele legislative indicate mai jos.
Garanția nu include produsele care prezintă defecte cauzate de lovituri, purtare sau manipulare neadecvate.
Certificatele de garanție pentru bijuteriile din aur de 14K sau a obiectelor din argint masiv comercializate de magazinul online www.AursiargintAEC.ro sunt întocmite în conformitate cu legile învigoare. Toate produsele sunt verificate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, directia Metale Pretioase.
Condițiile de solicitare a garanției pentru obiectele comercializate de magazinul online www.AursiargintAEC.ro sunt în conformitate cu O.G.21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008.
Politica de livrare
Cunoaștem nerăbdarea cu care clienții se confruntă în urma comenzii efectuate online și nu numai. Din această cauză încercăm a vă asigura servicii prompte și de calitate în ceea ce privește și livrarea. Cerințele de peste mări și țări ne-au făcut să extindem livrarea nu doar în țară, ci și în afara acesteia.
- Livrare națională:
Obiectele comandate vor fi transportate prin curierii rapizi GLS în termen de 1-3 zile lucrătoare de la momentul confirmării telefonice a comenzii, taxa percepută fiind de 20 RON. De asemenea, poți selecta opțiune de livrare în Locker GLS, caz în care veți putea alege singur lockerul în care se dorește livrarea, pentru a vă fi cât mai comodă preluarea acestuia. În acest caz, costul pentru livrare este de 13 RON.
Angajarea contractuală dintre Bijuteria AEC și firma de curierat GLS are ca unic scop intermedierea unor servicii de curierat sigure, de calitate și, totodată la prețurile cele mai avantajoase pentru dumneavoastră.
- Livrare internațională:
Obiectele comandate vor fi transportate prin curierii DHL sau GLS, în termen de 3-5 zile lucrătoare. Mai jos regăsiți tarifele aferente unui transport, însă pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne apelați la numărul de centrală 021.555.78.98.
Țări | Preț (RON) |
---|---|
Ungaria | 73.50 |
Slovacia, Bulgaria, Cehia, Slovenia | 84.90 |
Luxemburg, Olanda, Polonia, Austria, Italia, Germania, Belgia, Croatia | 100.08 |
Grecia, Spania, Portugalia, Danemarca, Franta, Irlanda | 117.16 |
Guernsey, Islanda, Israel, Jersey, Kosovo, Macedonia de Nord, Turcia, Muntenegru, Moldova, Norvegia, San Marino, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Elvetia, Monaco, Serbia, Vatican, Albania, Cipru, Bosnia/Hertegovina | 137.50 |
Maroc, Mauritania, Mali, Libia, Liberia, Liban, Malaezia, Kuweit, Japonia, Iran, Irak, Iordania, Insulele Canare, Indonezia, Hong Kong, Niger, Nigeria, Sudan, Taiwan, Thailanda, Togo, Tunisia, Vietnam, Yemen, Sudan, Somalia, Siria, Singapore, Sierra Leone, Senegal, Qatar, Oman, Guineea Ecuatoriala, Canada, China, Cap Verde, Camerun, Burkina Faso, Benin, Bahrein, Arabia Saudita, Algeria, Africa centrala, Mexic, Ciad, Coasta De Fildes, Guineea, Ghana, Gambia, Filipine, Federatia Rusa, Etiopia, Eritreea, Egipt, Djibouti, Coreea de Sud, Guineea Bissau | 176.00 |
Marea Britanie (UK) | 181.50 |
Palau, Micronezia, Mongolia, Montserrat, Mozambic, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Nevis, Nicaragua, Noua Calcedonie, Noua Zeelanda, Pakistan, Panama, Mayotte, Mauritius, Insulele Turks Si Caicos, Insulele Virgine, Jamaica, Kazakhstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Laos, Lesotho, Macau, Madagascar, Malawi, Maldive, Martinica, Insulele Solomon, Papua Noua Guinee, Paraguay, Tajikistan, Tanzania, Timorul De Est, Tonga, Trinidad Si Tobago, Turkmenistan, Tuvalu, Zimbabwe, Zambia, Venezuela, Vanuatu, Uzbekistan, Uruguay, Uganda, Tahiti, Suriname, Peru, Puerto Rico, Republica Dominicana, Rwanda, Sfanta Elena, Samoa, Samoa Americana, Sao Tome Si Principe, Seychelles, Sri Lanka, St. Kitts, St. Lucia, St. Maarten, St. Vincent, Ucraina, Afganistan, Bermude, Bhutan, Bolivia, Bonaire, Botswana, Brazilia, Brunei, Burundi, Cambodgia, Chile, Columbia, Comoros, Belize, Belarus, Africa de sud, Angola, Anguilla, Antigua, Argentina, Armenia, Aruba, Australia, Azerbaijan, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Comunitatea No. Mariana Isla | 231.00 |
Gibraltar, Andorra | 249.50 |
Statele Unite Ale Americii | 275.00 |
Suedia, Malta, Lituania, Letonia, Finlanda, Estonia | 352.52 |
Pentru țările aflate în afara Uniunii Europene procedurile vamale implică anumite taxe care vor fi suportate de destinatar. Acestea se calculează de către comisionarii vamali și diferă de la țară la țară. În calitate de consultanți ne vom strădui să vă aproximăm aceste taxe împreună cu departamentul de consultanți DHL, astfel încât să cunoașteți încă de la început, măcar și aproximativ, costurile totale ale achiziției dumneavoastră, în afară de cele standard (transport+conținut colet).
Costul transportului va fi facturat împreună cu bijuteriile dorite, plata pentru întreaga comandă făcându-se în prealabil, și NU ramburs la curier.
Angajarea contractuală dintre Bijuteria AEC și firma de curierat DHL are ca unic scop intermedierea unor servicii de curierat sigure, de calitate și, totodată, la prețurile cele mai avantajoase pentru dumneavoastră.
Dorim o relație deschisă, onestă și integral transparentă cu dumneavoastră, fapt pentru care nu integrăm prețurile de curierat în costurile obiectelor, pretinzând că acestea să fie, de fapt, gratuite, așa cum se obișnuiește frecvent în domeniul comerțului online. Prețurile pe care le vizualizați pentru fiecare bijuterie în parte reprezintă strict prețul pe care îl plătiți pentru bijuteria/obiectul dorit. Serviciile conexe nu sunt incluse în achiziție.
Revine exclusiv în responsabilitatea clienților să verifice, la primirea oricărui colet, integritatea sa. Agrement Expres Comert – B SRL nu își poate asuma despăgubirea conținutului, înlocuirea conținutului sau (și fără a se limita la) returnarea banilor, atât timp cât coletul este recepționat de către client. În acest sens, așa cum recomandăm și telefonic și în scris, la primirea coletelor, trebuie verificată integritatea acestora.
Aveți dreptul să NU acceptați coletul, dacă prezintă orice urmă de deteriorare sau (și fără a se limita la) ambalaj rupt. Odată ce un astfel de colet este primit, prin semnarea confirmării de primire sau prin orice metodă de confirmare firma de curierat agreează ca fiind "livrat", responsabilitatea conținutului vă este atribuită exclusiv dumneavoastră. De asemenea, dacă ați ales ridicarea coletului de la un locker și vă confruntați cu situația de mai sus, vă rugăm să ne transmiteți toate detaliile în maxim 30 de minute de la preluare, prin orice manieră scrisă. În cazul în care nu prezentați aceste aspecte în intervalul de timp menționat, responsabilitatea conținutului vă este atribuită exclusiv dumneavoastră.
În cazul unei întârzieri sau neconcordanțe în legătură cu livrarea și termenii promiși, vă rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp în scris, iar noi vom încerca remedierea inconvenientelor survenite prin contactarea firmei de curierat implicate.
Existam cu si pentru dumneavoastra!
Va multumim ca ati ales calitatea si rafinamentul www.AursiargintAEC.ro!