Politica de retur
Există situații în care veți dori să reveniți asupra deciziei de cumpărare a unui produs achiziționat din magazinul nostru online, solicitând returnarea acestuia. Dacă hotărâți să trimiteți produsele retur, atunci trebuie urmați pașii:
a. Completarea și trimiterea formularului disponibil aici, pentru a putea trimite curierii să recupereze produsul/produsele comandate de către dumneavoastră.
b. În urma primirii coletului urmează să verificăm starea produselor*, ulterior contactandu-vă pentru a finaliza procesul de retur.
c. În cazul în care produsele se află în aceeași stare în care au fost trimise, viramentul banilor în contul menționat de dumneavoastră în formular se va face în cel mai scurt timp, maxim 5 zile lucrătoare.
În cazul în care se dorește un schimb al unei bijuterii cu o alta, procedura de retur va fi urmată conform pașilor de mai sus (a-b), pasul c) constând în a vă trimite produsele dorite la schimb, urmând a achita ramburs la primirea noului colet diferența valorică dintre prima și a doua comandă. Costurile transportului pentru retur-tur sunt separate și sunt exclusiv în seama dumneavoastră.
*Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. În acest caz ele vor fi trimise înapoi către client în starea în care au fost recepționate.
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Ne rezervăm dreptul de a refuza primirea returului în cazul unor abuzuri (schimburi repetate, returnări repetate, comenzi nepreluate anterior-repetitiv, refuzarea primirii coletelor, istoric negativ al clientului în baza de date a Bijuteriei AEC). Ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul în cazul comenzilor persoanelor juridice (acestea neavând calitate de consumator).
Returul bijuteriilor realizate la comandă
Odată ce stabilim împreună detaliile referitoare la personalizarea bijuteriei (ajustare dimensiuni, gravare, rodinare, aurire, respectiv orice procedură care presupune intervenția noastră asupra produsului din stoc, conform indicațiilor clientului) sau a creării sale de la zero nu mai este nevoie decât de răbdare din partea dumneavoastră, până ce noi reușim să dăm viață dorinței dumneavostră.
În urma discuțiilor telefonice și a notării bijuteriei în sistem urmează să primiți, în apropierea termenului de execuție, o vectorizare cu modelul pe care urmează să îl realizăm, astfel încât să vă oferiți acordul în acest sens. Odată primit acordul, bijuteria intră în execuție. Excepție de la primirea acestor vectorizări fac produsele identice cu fotografia comandată, caz în care bijuteriile vor fi realizate fără acordul dumneavoastră prealabil, acesta considerându-se oferit prin însăși confirmarea comenzii în sine.
Vă rugăm să aveți în vedere că odată ce avem toate informațiile confirmate de către dumneavoastră și creăm bijuteria dorită, nu mai există cale de întoarcere. Posibilitatea de retur, în acest caz, nu există. Croim bijuteriile special pentru dumneavoastră.