Termeni si Conditii Intretinere pe viata
Pasii pentru a putea beneficia de serviciul de “Intretinere pe viata – Forever Brilliant” sunt detaliati din punct de vedere logistic in cadrul paginii statice dedicate serviciului de “Intretinere pe viata – Forever Brilliant”.
In cazul in care o persoana opteaza sa beneficieze de serviciul de “Intretinere pe viata – Forever Brilliant”, acesta se aplica exclusiv in cazul bijuteriilor ce pot fi identificate ca fiind marca AEC, fiind comercializate de catre S.C. Agrement Expres Comert – B SRL.
Identificarea bijuteriilor se realizeaza prin identificarea clientului in baza de date dupa nume, prenume, adresa sau numar de telefon, nr factura fiscala sau nr bon fiscal, respectiv prin prezentarea unui certificat de calitate marca AEC. In cazul in care clientul sau bijuteria nu poate fi identificata conform cu modalitatile mai sus mentionate, angajatii AEC vor incerca identificarea marcii AEC realizate prin poansonare sau prin serigrafiere, insa acest lucru nu este posibil in cazul oricarei bijuterii. De asemenea, se va tine cont de faptul ca poansonarea se face pe elemente de legatura din componenta bijuteriei, care pot fi schimbate, ceea ce, de asemenea, poate conduce la imposibilitatea recunoasterii acesteia. In cazul in care niciuna din modalitatile de identificare nu poate fi realizata, bijuteria poate fi predata in vederea curatarii in atelier, insa acest lucru se va realiza contra cost. Costurile pot diferi de la bijuterie la bijuterie, in functie de complexitatea operatiunii in sine.
Serviciile incluse fara a limita clientul la un numar de utilizari sunt: spalare cu ajutorul aparatului ultra-sunet, curatare in profunzime cu ajutorul aparatului cu ace, slefuire, smirgheluire, regravare text sau foto. Aceste proceduri sunt alese punctual de catre bijutier, avand unicul scop de a aduce bijuteria intr-o forma cat mai curata, cat mai apropiata de forma sa initiala, din punct de vedere stralucire sau luciu, in acord cu ceea ce clientul si-a exprimat ca optiune initiala.
Serviciile incluse, limitate la o singura folosire pe an, sunt: rodinarea, aurirea, respectiv orice interventie asupra unor bijuterii care au fost supuse initial unei astfel de proceduri (precum, dar fara a se limita la gravura pe suprafete care sunt rodinate sau aurite) sau orice interventie care in urma sa presupune reluarea procedurii de rodinare sau aurire pentru a ajunge inapoi la starea initiala.
Prin apelarea la serviciul “Intretinere pe viata – Forever Brilliant” clientul este de acord sa predea (fizic sau prin curier) bijuteriile catre S.C. Agrement Expres Comert-B SRL si isi asuma pe deplin riscul ca obiectul poate sa sufere deformari sau stricaciuni pe parcursul procedurii de intretinere, facandu-l, astfel, inutilizabil. In acest caz S.C. Agrement Expres Comert-B SRL nu poate fi trasa la raspundere. Implicatiile de acest tip sunt neintentionate, respectiv tin de structura individuala, uzata, a bijuteriei ce se doreste a fi intretinuta.
Prin apelarea la serviciul “Intretinere pe viata – Forever Brilliant” clientul intelege si isi exprima acordul referitor la faptul că prin procedura de intretinere obiectul poate avea scaderi in greutate, iar in cazul in care exista portiuni ce se doreste a fi indepartate si pot fi recuperate, acestea vor fi predate ca atare, drept resturi de material inapoi clientului. Pierderile in greutate nu se pot estima valoric, de regula acestea avand caracterul de „puncte” (subdiviziunea de sutime a unui gram). Cazurile in care se poate observa o pierdere mai mare in greutate sunt, dar fara a se limita la: procedura de re-gravare, re-rodinare sau re-aurire. In aceste situatii bijuteria trebuie smirgheluita si slefuita in profunzime, pana cand suprafatele devin impecabile, astfel incat sa fie stearsa in totalitate gravura si refacuta, respectiv sa fie posibila galvanizarea.
In cazul in care clientul a optat pentru livrarea bijuteriilor catre S.C. Agrement Expres Comert – B SRL in vederea procedurii de intretinere in cadrul serviciului gratuit de “Intretinere pe viata – Forever Brilliant”, in cazul in care coletul expediat de acesta ajunge deteriorat, turtit, deschis sau in orice maniera destinatarul considera a arata suspicios, angajatii S.C. Agrement Expres Comert – B SRL sunt indreptatiti sa refuze coletul, astfel incat acesta sa fie returnat catre expeditor, fara a aduce justificari sau explicatii pentru ratiunea refuzului. In acest context, orice neconformitate referitor la procedura de livrare, deteriorare sau neconcordanta intre ceea ce a trimis expeditorul si maniera in care coletul a ajus la destinatar nu poate fi imputata S.C. Agrement Expres Comert – B SRL, fiind in totalitate o problema ce trebuie solutionata de client si firma de curierat aleasa pentru expediere.
In cazul in care clientul a optat pentru livrarea bijuteriilor catre S.C. Agrement Expres Comert – B SRL in vederea procedurii de intretinere in cadrul serviciului gratuit de “Intretinere pe viata – Forever Brilliant”, in momentul finalizarii produrii, acestuia i se vor trimite inapoi bijuteriile prin serviciul de curierat agreat de expeditor, iar clientul va achita ramburs exclusiv valoarea transportului. Aceasta valoare poate diferi de-a lungul timpului, precum, dar fara a se limita la, variatiile indicelui de combustibil, schimbarea tarifelor de catre compania de curierat, inflatie. Valorile efective vor fi prezentate pe site, in cadrul paginii statice dedicate serviciului de “Intretinere pe viata – Forever Brilliant”.
In cazul in care clientul doreste slefuirea si regravarea bijuteriei este exclusiv datoria sa de a pune la dispozitie intr-o forma digitala continutul pe care il doreste gravat. S.C. Agrement Expres Comert – B SRL nu se poate folosi in absolut nicio maniera de textele sau fotografiile aflate pe bijuterie pentru a le putea replica, indiferent de claritatea acestora. Clientul este in intregime responsabil sa puna la dispozitie aceste informatii, astfel incat, in urma procedurii de slefuire, sa se poata recrea gravura initiala. De asemenea, S.C. Agrement Expres Comert – B SRL nu isi asuma gravarea identica din punct de vedere pozitionare sau marime cu cea anterioara, in sensul in care fiecare personalizare in sine este unica si nu se poate realiza micronic in acelasi fel. Continutul este exclusiv cel agreat si transmis de catre client, insa in momentul gravarii in sine, aceasta poate iesi micronic mai mare sau mai mica, respectiv centrata micrometric diferit decat initial. Acest lucru nu conduce la o gravura imperfecta, dar poate conduce la micronice diferente de pozitionare sau marimi fata de gravura initiala. Clientul isi asuma acest aspect in momentul in care opteaza pentru acest serviciu.